Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
ПРО СУД
ПРЕС-ЦЕНТР
ГРОМАДЯНАМ
ПОКАЗНИКИ ДІЯЛЬНОСТІ
ІНШЕ
У випадках коли запитувана інформація містить документи обсягом більш як 10 сторінок, працівник, відповідальний за надання інформації, не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання Судом запиту повідомляє про це заявника із зазначенням вартості фактичних витрат, пов’язаних із копіюванням або друком документів, та реквізитів і порядку сплати цих витрат. За таких обставин надання інформації здійснюється протягом трьох робочих днів після підтвердження оплати вартості фактичних витрат. Розмір фактичних витрат на копіювання та друк визначається Судом в межах граничних норм, встановлених Кабінетом Міністрів України.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказом голови Шацького районного суду Волинської області
від 12.06.2020 року №61/01-06
Інструкція
про порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, які надаються запитувачам інформації, в Шацькому районному суді Волинської області
_____________________________________
Додаток 1
Розмір фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію
Послуга, що надається |
Норми витрат |
|
Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк) |
0,2 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки |
|
Копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (в тому числі двосторонній друк) |
0,3 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки |
|
Копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк) |
0,4 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки |
|
Виготовлення цифрових копій документів шляхом сканування |
0,1 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за сканування однієї сторінки |
|
Примітка
|
|
Додаток 2
Для надходження коштів за відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію:
Одержувач Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Волинській області
Код ЄДРПОУ 26276277
Депозитний рахунок №UA638201720343111001100002504
Банк ДКСУ м.Київ
Призначення платежу: відшкодування витрат на копіювання або друк документів ПІБ особи – обов’язково.
РАХУНОК №_______
від ____ ________________ 20 ____року
№ з/п |
Найменування |
Вартість виготовлення 1 сторінки (без ПДВ), грн. |
Кількість сторінок од. |
Ціна (без ПДВ), грн. |
1. |
Витрати на копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (відшкодування вартості паперу та тонеру ) |
|
|
|
2. |
Витрати на копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (відшкодування вартості паперу та тонеру ) |
|
|
|
3. |
Витрати на копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацію міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (відшкодування вартості паперу та тонеру) |
|
|
|
|
РАЗОМ |
|
|
|
Всього до сплати: __________________________________________________________
(сума прописом)
_______________________________________________________________________
Керівник Начальник відділу планово-
фінансової діяльності,
бухгалтерського обліку та звітності,
управління об’єктами державного майна
__________________________________ __________________________________ (П.І.Б) (підпис) (П.І.Б) (підпис)