flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

ЗАТВЕРДЖЕНО:

наказом голови Шацького районного

суду Волинської області

від 20.01.2025 № 20/02-08 

 

ТИМЧАСОВИЙ ПОРЯДОК

організації роботи із заявами про повернення судового збору
за судовим рішенням Шацького районного суду Волинської області

 

I.Загальні положення

  1. Цей Тимчасовий порядок визначає організацію роботи та порядок опрацювання заяв про повернення судового збору з бюджету (крім помилково зарахованого) за судовим рішенням суду, яке набрало законної сили (далі - заяви), оформлених з підстав та у спосіб, що визначені Порядком повернення (перерахування) коштів, помилково або надміру зарахованих до державного та місцевих бюджетів, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 03 вересня 2013 року № 787, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 25 вересня 2013 року за № 1650/24182 (далі - Порядок № 787).
  2. Цей Тимчасовий порядок розроблено з урахуванням Закону України «Про судовий збір», Порядку повернення (перерахування) коштів, помилково або надміру зарахованих до державного та місцевих бюджетів, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 03 вересня 2013 року № 787.
  3. Терміни та скорочення в цьому Тимчасовому порядку вживаються в значеннях, наведених у Порядку № 787.

 

II. Приймання та реєстрація заяв

    1.Приймання та реєстрація заяв здійснюється канцелярією суду у робочий час.

  1. Заяви потрібно реєструвати в Автоматизованій системі документообігу суду шляхом заповнення електронної реєстраційної картки вхідного документа відповідно до вимог Інструкції з діловодства .
  2. Заяви у справах і матеріалах, які перебувають (перебували) у провадженні  суду передаються на розгляд відповідальній особі суду за використання накладення кваліфікованої електронної печатки – заступнику керівника апарату суду.

                                   

III. Опрацювання заяв

  1. Заяви опрацьовуються визначеною відповідальною особою за використання накладення кваліфікованої електронної печатки протягом десяти робочих днів із дня їх надходження шляхом здійснення їх первинної перевірки, а саме:

          - наявності в заяві необхідної інформації, зокрема: найменування платника (суб'єкта господарювання) (латиницею в разі повернення коштів в іноземній валюті), коду за ЄДРПОУ (для юридичної особи) або прізвища, імені, по батькові (за наявності) фізичної особи (латиницею в разі повернення коштів в іноземній валюті); реєстраційного номера облікової картки платника податків (ідентифікаційного номера) або серії (за наявності) та номера паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання в установленому порядку відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та мають відмітку в паспорті); дати й номера судового рішення, яке набрало законної сили (у разі повернення судового збору, за виключенням помилково зарахованого); місцезнаходження юридичної особи або місця проживання фізичної особи (латиницею в разі повернення коштів в іноземній валюті) та номера контактного телефону (за згодою); суми коштів, що підлягає поверненню (перерахуванню); причини повернення (перерахування) коштів з бюджету; найменування банку або небанківського надавача платіжних послуг, місцезнаходження банку (у разі повернення коштів в іноземній валюті (латиницею)), у якому відкрито рахунок отримувача коштів, та реквізитів такого рахунка (латиницею в разі повернення коштів в іноземній валюті); номера карткового рахунку отримувача коштів (за наявності);

- наявності відповідного судового рішення, яке набрало законної сили;

- відповідності інформації, викладеної в заяві, судовому рішенню, яке набрало законної сили.

- наявності повноваження на отримання коштів на підставі закону або довіреності відповідно до Цивільного кодексу України з обов'язковим наданням документа, що підтверджує відповідні повноваження, оформленого згідно з вимогами законодавства, або копії такого документа, засвідченої належним чином.

2. Заяви, у яких виявлено недоліки та помилки, мають бути повернені заявнику (із зазначенням причин повернення)  листом  за  підписом керівника апарату суду,   заступника керівника                апарату.

3.У разі якщо немає недоліків відповідальна особа за використання накладання кваліфікованої електронної печатки в системі дистанційного обслуговування «Клієнт казначейства –                         Казначейство» формує електронне подання на повернення судового збору за рішенням суду в установленому законодавством порядку за підписами осіб, яким надано право першого й другого     підписів. Таке подання направляється до Казначейства через окремий модуль СДО «Клієнт казначейства - Казначейство».

4.Заяви та пов'язані з їх опрацюванням документи підлягають зберіганню у канцелярії суду.