Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Про тестування підсистеми "Електронний суд"
Відповідно до наказу ДСА України від 22.12.2018 № 628 "Про проведення тестування підсистеми "Електронний суд" у місцевих та апеляційних судах" у місцевих та апеляційних судах (далі - суди) розпочинається експлуатація підсистеми "Електронний суд" в тестовому режимі.
Тобто, починаючи з дати прийняття наказу, судам необхідно керуватися вимогами розділу XI Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженого рішенням Ради суддів України від 26.11.2010 № ЗО (у редакції рішення Ради суддів України 02.03.2018 № 17 зі змінами), далі -Положення.
Звертаємо увагу судів на те, що згідно з вищезазначеним розділом Положення приймання та реєстрація, надісланих учасниками судового процесу, процесуальних документів повинна здійснюватися з офіційних електронних адрес (Електронних кабінетів), які вони мають створити в Електронному суді, розміщеному за посиланням: https://cabinet.court.gov.ua
Приймання та реєстрація процесуальних документів, надісланих з електронної пошти з доменним іменем "@mail.gov.ua" або з будь-яких інших доменних імен, не здійснюється.
Документи подаються за допомогою електронного кабінету в форматі електронного документу (далі - ЕД) та електронної копії паперового документу (далі - ЕКПД). Суди приймають подані ЕД як оригінали документів, а ЕКПД, як завірені копії оригіналів документів та можуть вимагати надання їх оригіналів для перевірки.
Перевірка електронного цифрового підпису або кваліфікованого електронного підпису здійснюється відповідальними працівниками апаратів судів засобами автоматизованої системи документообігу суду.
До моменту підключення судів до модуля "Автоматизований розподіл" реєстрація та авторозподіл, надісланих з електронного кабінету процесуальних документів, здійснюється у порядку, визначеному Положенням у редакції від 15.09.2016.